Retour-, Terugbetalings- en Verzendbeleid
Retour-, Terugbetalings- en Verzendbeleid
A. Retour- en Terugbetalingsbeleid
Alle aankopen zijn definitief en kunnen niet worden geretourneerd of terugbetaald na dertig (30) dagen vanaf de aankoopdatum.
Producten die niet voldoen aan de vermelde specificaties kunnen worden geretourneerd of vergoed. In dat geval moet je binnen zestig (60) dagen na aankoop contact met ons opnemen via klantenservice@noavia.nl en een retour- of terugbetalingsverzoek indienen met vermelding van de reden. We beoordelen je verzoek en nemen zo snel mogelijk contact op.
Als je een defect of beschadigd product hebt ontvangen, kun je binnen dertig (30) dagen na aankoop een retour of terugbetaling aanvragen via klantenservice@noavia.nl. Voeg hierbij een beschrijving én foto van het defecte product toe.
Na goedkeuring van het retour- of terugbetalingsverzoek moet het defecte of beschadigde product worden opgestuurd naar het retouradres dat je per e-mail ontvangt.
Let op: de verzendkosten voor retourzendingen zijn voor eigen rekening.
Als een terugbetaling wordt goedgekeurd, wordt het bedrag teruggestort op de betaalmethode die bij de oorspronkelijke bestelling is gebruikt, zodra we het product hebben ontvangen.
B. Geen Aansprakelijkheid voor Koeriersdiensten
Wij zijn niet verantwoordelijk voor:
-
Vertragingen veroorzaakt door de koeriersdienst.
-
Internationale douanekosten of heffingen.
-
Producten die verloren gaan of beschadigd raken tijdens verzending – zodra het pakket is overgedragen aan de koerier, ligt de verantwoordelijkheid bij hen.
-
Artikelen die als "geleverd" zijn gemarkeerd door de bezorgdienst. Neem hiervoor contact op met je lokale postkantoor.
Bij problemen met je trackingnummer of levering, neem eerst contact op met de koerier. Trackinginformatie kan 1-4 werkdagen duren voordat het zichtbaar is. In zeldzame gevallen wordt de tracking niet geüpdatet, maar ontvang je het pakket toch. Neem contact met ons op als de geschatte levertijd verstreken is.
Al onze zendingen zijn voorzien van tracking en afleverbevestiging. Als je tracking aangeeft dat het pakket is afgeleverd, maar je hebt het niet ontvangen, neem dan contact op met de bezorgdienst. Wij zijn niet aansprakelijk voor pakketten die als geleverd zijn gemarkeerd op jouw afleveradres.
We zijn niet verantwoordelijk voor vertraagde levering buiten de gegarandeerde verzendtijd. Houd rekening met 1-2 werkdagen verwerkingstijd. Voor vertragingen raden we aan contact op te nemen met de koeriersdienst.
Het is jouw verantwoordelijkheid om het juiste afleveradres op te geven. Pakketten die niet kunnen worden afgeleverd of teruggestuurd worden vanwege een verkeerd adres, vallen onder jouw verantwoordelijkheid. We verwerken bestellingen snel, dus wil je je bestelling wijzigen of annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via klantenservice@noavia.nl. We doen ons best om je te helpen, maar kunnen niets garanderen zodra het pakket onderweg is.
Eventuele invoerrechten, belastingen of douanekosten zijn voor rekening van de klant. Wij kunnen geen informatie geven over deze kosten. Neem contact op met je lokale douanekantoor voor meer informatie over invoerkosten.
C. Verzending
Klanten zijn zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten bij retourzendingen, tenzij het product bij aankomst als defect wordt beoordeeld. Verzendkosten worden niet vergoed.
Er worden geen terugbetalingen uitgegeven voor producten die niet retour zijn ontvangen.
Als een pakket wordt teruggestuurd door de koerier vanwege een foutief of onbestelbaar adres, zijn wij niet verantwoordelijk voor de niet-levering.
Verzendbeleid
Verwerking van bestellingen
Alle bestellingen worden binnen 24-48 uur op werkdagen verwerkt. We verzenden niet in het weekend of op feestdagen. Bij hoge volumes kan de verzending iets vertraagd zijn. Mocht dit het geval zijn, dan nemen we contact met je op via e-mail.
Verzendkosten en geschatte levertijd
Verzending is altijd gratis bij bestellingen vanaf €44,99. Dankzij lokale verzending vanuit ons magazijn bedraagt de levertijd doorgaans 10-12 werkdagen.
Verzendbevestiging en tracking
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging met trackingnummer(s). Houd er rekening mee dat het tot 24 uur kan duren voordat de trackinginformatie zichtbaar is.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Je kunt je bestelling wijzigen of annuleren binnen de eerste 10 uur na het plaatsen ervan. Stuur je verzoek zo snel mogelijk naar klantenservice@noavia.nl. Na 10 uur kunnen we niets meer garanderen, omdat de bestelling dan mogelijk al is verwerkt of verzonden. In dat geval kun je gebruikmaken van het retourbeleid hierboven.
Verkeerd adres opgegeven?
Heb je per ongeluk een verkeerd afleveradres ingevuld? Neem dan direct contact met ons op via klantenservice@noavia.nl.